Hebt u een klacht, bent u ontevreden of wilt u bezwaar maken? Hieronder geven wij aan op welke manier dit kan.
Klacht over een medewerker of handelswijze van SWV PO Rijnstreek
Werkt u samen het (medewerkers van) SWV PO Rijnstreek en bent u niet tevreden? Neem dan eerst contact op met de betreffende persoon om uw ongenoegen te uiten en op zoek te gaan naar een oplossing.
Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met onze directeur-bestuurder, middels dit klachtenformulier.
Klacht of bezwaar over ToeLaatbaarheidsVerklaring (TLV)
Voor klachten en bezwaren ten aanzien van een TLV, is SWV PO Rijnstreek aangesloten bij de Landelijke Bezwaaradviescommissie Toelaatbaarheidsverklaring (LBT). Het aantekenen van bezwaar op een afgegeven TLV, moet schriftelijk (per post) binnen 6 weken aan de directeur-bestuurder van het SWV PO Rijnstreek worden gestuurd, nadat het besluit kenbaar is gemaakt.